Serious Request 2015 Heerlen

Serious Request 2015

Serious Request: in 2015 was Heerlen gaststad van dit mooie en grootste multimediale event van Nederland! Samen met een geweldig team van gedreven mediaspecialisten heb ik zorg gedragen voor de social media. Het was een geweldige actieperiode en ik heb een geweldige tijd gehad, inclusief de voorpret.

Grootste multimedia event van Nederland

We hebben met het gehele team ervoor zorg gedragen dat Serious Request 2015 Heerlen het grootste event was wat betreft mediabereikeenheden en dat we de meeste side-events ooit hadden wat betreft een Serious Request. Het was een geweldig mooie leerzame tijd en ik had het voor geen goud willen missen!

Mijn takenpakket bestond uit

  • Customer Care op alle kanalen van de stichting Promotie Glazen Huis
  • Interactie genereren op deze social media kanalen
  • Juiste posts opmaken, klaarzetten en plannen
  • Reports in social media tool: CX Social (Engagor) klaargezet en geëvalueerd
  • Het bewaken van de emmer vol met content
  • Content voor de nieuwsbrieven aanleveren (fotografie)

Bekijk fotoverslagen

Na het eerste kennismakingsgesprek heb ik Fabian maar meteen voor de leeuwen gegooid. Zelf in de praktijk ervaren en zo ook leren werkt bij personen als Fabian zeer goed. Binnen het project social media van “Serious Request Heerlen” heeft Fabian eerst m.b.v. Clarabridge/Engagor het sentiment geanalyseerd waarna ik hem steeds meer ruimte heb gegeven om zelfstandig zaken op te pakken. Op deze wijze heeft hij blijk gegeven snel zaken op te pakken maar daarnaast ook een waardevolle bijdrage geleverd aan het positioneren van het positieve online sentiment van het event en de stad Heerlen

Ik heb Fabian leren kennen als een gedreven persoon waarbij ik zelf af en toe verbaasd was over het tempo waarop hij e.e.a. oppakt en zich beweegt binnen de diverse geledingen van de maatschappij. In barrières denkt hij absoluut niet, eerder in kansen. Daar waar nodig durft hij ook te “duwen” om bepaalde onmogelijkheden toch mogelijk te maken.

Ik ben blij dat hij ons benaderd heeft voor een praktijkopdracht en dat ik hem binnen het social team van Serious Request hebben mogen hebben. Door allen is hij gezien als een prettige en zeer zeker waardevolle aanvulling.

Namens het hele team van MC-Advisory en het social team van Serious Request wens ik hem nog heel veel succes toe.

Rob Oostdam

Online & Online Customer Care, MC-Advisory

Pin It on Pinterest

Share This