Social media support voor Serious Request

Realisatie van alle onze conversaties omtrent Serious Request 2015 Heerlen en social media mangement.
Samen met een geweldig team hebben we zorg gedragen voor de volledige online communicatie via alle gewenste kanalen om zo rumour op gang te brengen, acties te communiceren, directe gebeurtenissen via de massamedia te sturen en interactie aan te gaan met fans van Serious Request 2015 Heerlen.

Goede doel Serious Request 2015 Heerlen

Voor duizenden jongeren in conflictgebieden een toekomst bieden. De opbrengst van Serious Request Heerlen was maar liefst € 8.671.288,-. De DJ’s dat jaar waren Giel Beelen, Paul Rabbering en Domien Verschuuren.

Hoogste media & social media bereik

De TOP100 Evenementen Monitor omvat verschillende ranglijsten en de profielen van de 100 grootste gratis toegankelijke en entreeheffende evenementen. Onlangs kwam de nieuwste editie uit, waarin de gehele evenementenmarkt van festivals, publieksbeurzen, sportevenementen, tot markten, concerten en parades uit 2015 zijn geanalyseerd. Hieruit blijkt dat het Amsterdam Dance Event koploper is in de ranglijst entreeheffende evenementen. De Vierdaagse Nijmegen pakt voor de zesde keer op rij de koppositie bij de vrij toegankelijke evenementen.

Net als in 2014 is het Amsterdam Dance Event het grootste entreeheffende publieksevenement van Nederland. De twintigste editie van het festival was de grootste ooit met maar liefst 365.000 bezoeken. Van de Vrij Toegankelijke evenementen is de Vierdaagse Nijmegen, met een klein verschil op 3FM Serious Request, opnieuw het grootste evenement van Nederland. Vooral op gebied van bezoekaantallen loopt de Vierdaagse voor en behaalt met 2.309.000 bijna het dubbele aantal bezoeken als 3FM Serious Request. Het media- en social media-bereik van 3FM Serious Request was daarentegen wel het allerhoogst van alle Vrij Toegankelijke publieksevenementen die ooit in de TOP100 hebben gestaan.

Pin It on Pinterest

Share This